Menu Bar

Celebrity Menu Bar

The Highlight Reel


Astral Light- Guys make sure you let everyone know about the “Highlight Reel” that the Illuminati may use to bring down Don with them. The Highlight Reel consists of various clips of Donald Marshall running around as a clone under full mind control doing all sorts of evil deeds. They also had other people’s consciousness running clones of Don as well. The Highlight Reel is weeks long and has been put together with Hollywood quality editing and with the assistance of psychologists.

Donald Marshall - I must reiterate something---> The "Highlight reel" The Illuminati have a last ditch plan, in case everything goes my way. They want to drag me down with them... I've told you all before how most events at the cloning center are video recorded and kept for viewing later, freak porn torturing people this and that, but also they have been building an emergency measure against me. They've had me running around out there as a clone under full mind control, (most of the time you don't even recall it) Doing and saying the most horrible things imaginable... they say they will introduce me to the world as the antichrist, that I am complicit with an alien loving cult, that I am the underground "leader" of the illuminati??? hahahahah Now listen up peeps, they have had hollywood quality editing and psychologists world over putting this "highlight reel" together. They threatened me with exposing it to the world, I said GO AHEAD it will only prove the cloning centers and Vrill exist... Elizabeth herself said the oblivious world will hate me... it does make me look really bad... they've had other peoples consciousnesses run clone bodies of me out there too, they all know how I talk, my mannerisms and impersonate me while doing unspeakable things out there. No one wants Vrill lizards eradicated more than I... When I asked them "after all I've been through, all the songs I helped you with all the ideas for tv n stuff, WHY would you try to do that?" Justin Timberlake's clone from behind the hockey boards then said in a harsh whisper through clenched teeth "Because we need to protect ourselves." with his best attempt at being intimidating. Someone reminded me when they mentioned Dajjal. Dajjal is another name for the antichrist, I think it's the arab name for main evil bad guy... say's in some book maybe Koran, some religion, that you will know Dajjal as his right eye bulges out like an over ripe grape or something. They have the ability to cause the right side of the brain swell from doing a certain kind of torture to your clone. Pretty much the same way they give you a remote aneurysm from the cloning center but they stop before you get the brain bleed, it does however cause swelling of the brain and they can make anyones eye pop out this way lol They are that desperate. They have built up days worth of negative content to make me look like Mr Prime Evil. I have to mention this again as they have threatened to release the footage. I've seen some of it, and it does look very bad... people not in the know on the situation may get the wrong idea... I don't think it will work but they have had many professionals putting it together. They put a LOT of time and effort into it.

They also have many complicit scumbags there, illuminati members themselves that will say they have witnessed me doing these things and that I'm Mr Evil lol It's a pretty pathetic plan put together by desperate losers.

highlight reel lol. weeks long, got me doing and saying the worst things you can imagine.

they might try to advertise me as the bad guy... you don't understand how extensive the "highlight reel" is... it's weeks worth of footage... me as clone on mind control and controlling drugs doing and saying the most evil things imaginable, not days worth of footage... weeks... hollywood editing and worlds top psychologists working together to try to make the world hate me... to bring me down with them.

They've said that too... that even showing people what they had me doing and just "making" the highlight reel will get them messed up bad... they then said they were just bluffing, trying to control what I will say in the end... they have no leverage to use against me...The "highlight reel" will doom them all the worse. I told them to please release it and expose my evil ways to the world... lol

They've done this to me many times... transfer my consciousness into a clone and drug me and have me run around retarded not knowing who I am and panicking... all I get is the pain... can't even remember my name or past at the time... remember afterwards.

They're confident that since they ALL did alot of evil stuff that not ALL of them will be prosecuted for it as there are too many people... also theyre all planning on claiming fear of Vrill made them act evil... they want to set up scapegoats and the rest get off scott free.

they have people on my friends list helping me, and hold in reserve the possibility of killing me near the end and having my "loyal helpers" carry the torch and twist things. lol

All for a last ditch effort to bring me down with them, or detract attention from themselves... it's a lot of footage.

Sonya Goodman Maples - They know they are losing the battle 

Donald Marshall - 95% of them want to lose intentionally... they just don't want to be blamed and hurt themselves... Hence---> Donny Scapegoat.

Sonya Goodman Maples - oh sure they want to play all innocent yet we know better

Donald Marshall - Not all innocent... they are looking at me like a get out of jail free card... but that is not how it's going to go.

the highlight reel is extensive, and edited footage of video they took of my daily events has been edited and altered by hollywoods best lol... Elizabeth and other crazies made them make it,... it was like a joke hobby to them for a while.

the smarter people there know it won't work but encourage Elizabeth and the others to use it and release it, just so it will be over and they themselves can finally get out of there.

The highlight reel looks very bad... The years worth of footage running me around as clone doing and saying evil things under the influence of agitating drugs and mind control.They had me watch some of it while sitting in the stands and honestly all I did was cry uncontrollably. Because everyone else in the world that doesn't know about me WILL TAKE IT AT FACE VALUE not knowing and will demand my death... Later they would regret it terribly but the it would be too late. They are threatening me with this weekly sometimes daily. I told them to throw it all on YouTube.

They do this with many. Sometimes they make someone kill someone as clones. Sometimes they induce them to rape a clone child in the ring as clones on video. With me they used every angle imaginable. My sex drive is even reduced. I'm very pissed about that. Like I can alwYs make my junk work lol. It's not erectile dysfunction. LOL. They just made me think of it as more of a chore of chemical propagation. Bangin old pigs like Hilary Clinton there since I was 5...Grossed me out. Had to fist them too with my small hands n arms back then. They even shaved my clones arms...And worse.

Danny Dion - That is f@&ed up is all. Shits gotta end or someone gotta leave

Donald Marshall - Both

Danny Dion - they must not like that when their plans are exposed before it happens by the people of truth.

Donald Marshall - Nope they're pissed.

Danny Dion - The time jump machine must be overloading juring these times of exposing of their information and plans

Donald Marshall - Too late for time bounce. I and my info are known now. Bouncing time back a day or a week will not matter nowwwwwww!!!! :)

Danny Dion - Great to hear but still a lot of work to do getting the info out there. Many of the people I talk to can't seem to grasp the cloning and vrill truth. Seems like they're numb to it and don't want to believe it

Adair Dfwtf Sheppard - I hope when everything is revealed people will understand and not try to harm you. They have to understand..

Donald Marshall - Chickens. Lol. Common psychology. Being timid primates in essence we run first. But once they realize there is no escape and they must act? Well then it's cornered animal n. Unleash the beast. :) 

I hope that too but it looks bad. Very bad. Years worth of stuff. Overdone. You'd have to see the extent. Even when people see it. They'll say. Umm ok. He's a clone in a place he don't wanna be. Why'd you keep bringing him there. That's that.

Adair Dfwtf Sheppard - I dont really wanna see that. But it cant be worse than what others have done there right? And dont they impersonate clones of u with dif consciousness? Smart people will understand in the end.

Donald Marshall - Ha. Yeah in the end. But did they burn me at the stake by then? Lol

Adair Dfwtf Sheppard - Are they planning on releasing that footage first? Before your side of things gets released? :O

Donald Marshall - Just threatening it seems. They don't even want me to mention the highlight reel. I think they were just trying to blackmail me. Because they don't want people to know the things they've made me do...People go off just for that But then. Omg. Your helping alien body snatchers find hosts to parasite???'?!!!! Yep That's that. OOOOH And your cloning our children for old perverts to fuck in their dreams???!!!?!?! Well. Good luck Elizabeth. LOL!!!! They would have killed me by now. They go on like I'm a big deal at cc Lotta songs n ideas n stuff They think I'm the Mack Still mean to me though. Jealous. And nothing to talk about to celebs there besides meeeeeeee Kinda Figured I'd be dead by now. Seriously. Wait till I get guns. :D

Danny Dion - you think they are using you for somthing bigger that humanity doesn't understand. like look at this hand while the other is playing another deception..how many layer of lies are there and is it worth going down that rabbit hole and getting lost in it .

Donald Marshall - Yes They're trying to use me to invigorate the Christian faith. Make prophecy happen I'm the monkey wrench in their plan. As I'd always wanted to be since childhood.


Foo Fighters - Monkey Wrench

Song I made Btw. They told me that the world population of hosts was 1 in 10 when I made this. They let me put it in the song. Think that's bad? Watch this.


Foo Fighters - Everlong

Remember how I said I smack clones? So my hands won't break? Notice the rem activation and big M on his back. :)

Danny Dion - what do you do when all your enemies are friends yeah the lyrics are all you, its so clear now amazing

Donald Marshall - Glad you notice. I was punished for many lines of hinty lyrics. Punished badly as an excuse for a torture show.

Adair Dfwtf Sheppard - They dont watch over you to make sure u dont put too many hints?

Danny Dion - listen to past music ,there are hints everywhere and for many years. many punishments many songs

Donald Marshall - They thought it was a joke I made it fashionable to aliens to hint. :) it was not easy. But now I/we will win.

Adair Dfwtf Sheppard - Hinted very well :) n yes this has gone on waaay too long

Danny Dion - no kidding you had to be at your best every single time for them. fuck man i dont have a clue the shit you mustve went through. Sorry on behalf of humanity that you had to go through that shit since a child

Donald Marshall - Yes They think billions n power will satisfy me. But no. Justice and vengeance for all.


Alice Cooper - Vengeance Is Mine (Lyrics)

I made that and others for Alice Cooper.

Danny Dion - holy shit that was like totally in your face

Donald Marshall - Ya 2 more. Linkin park n gorillas

Adair Dfwtf Sheppard - Damn I wish everybody knew how big this shit is

Donald Marshall - "I designed this rhyme to explain in due time."


 Linkin Park - In The End (Official Music Video)

Danny Dion - lol its almost unbelivable. it freakn awsome to know this stuff

Donald Marshall - Then alla thisssssss. lol


Gorillaz - Clint Eastwood

Adair Dfwtf Sheppard - "The future.. Is comin on is comin, is comin on."

Donald Marshall - It is. Good melody. I did most of it in one take.

Danny Dion - what went into the drummer then his eyes turned white

Donald Marshall - I wore the drummers yellow baseball cap as I freestyles. His name was Russell.

Danny Dion - so when you gonna let the sunshine out of your bag

Donald Marshall - It's not the drummer. Separate guy with his hat. Me. :) . Like genie in the lamp lol It was a bag of weed.

Adair Dfwtf Sheppard - You wore it all the time? Did u freestyle that song?

Donald Marshall - Yep His yellow hat. His head was so big he didn't even snap the adjustable strap in the back.

Adair Dfwtf Sheppard - Damn do some people ever try to freestyle battle you at cloning?

Donald Marshall - Yeah. Goofy Eminem and some "battle rappers" talked circles around me but they practice and have set lines.

Adair Dfwtf Sheppard - Wow I bet you beat em easily ;)

Donald Marshall - Nope. They win. They practice with friends all the time. Mind you they never make songs that are used. Lol

Merri Cowden - Anyone who is not completely brain dead would have to wonder what kind of psychos would video tape the same person, for years, doing crazy, violent things.

Celine O'carroll - exactly Merri.......it would be so obvious that they themselves did nothing to stop it...so all they would be doing is further incriminating themselves.

Donald Marshall - Donny is right.

Ernest Lader - so wheres the link for the reel?

Donald Marshall - The illuminati haven't shown the highlight reel publicly yet. They threaten to.

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. I was always taught to forgive. I remember as a young girl I bit my cousin Laura...not too hard but hard enough to hurt her.
    I said I was sorry and she said "Sorry can't help what's already been done."
    In YOUR song "Vengeance Is Mine" you wrote - To forgive is divine
    But vengeance is mine, mine, mine
    I like that.
    As I grow older (and not much wiser) I look back and see that there are not too many folks that have wronged me that I did forgive,it's just not a code I live by.
    I was taught you have to forgive - but vengeance feels better.
    Life for life, eye for eye, tooth for tooth,hand for hand, foot for foot.

    And shame on you Ernest Lader asking where the link is. If...
    (and they wont) they did go public I'd never look at the video,it would just give them all a perverted thrill.

    ReplyDelete
  3. AnonymousJune 06, 2017

    #DIANNA You do realise you sound evil as heck just like a droned host??? cuz that's how they go on about shit......I don't like that plus you have no clue about any of this stuff do you darling? So remove your tongue from dons butt okay!?!

    ReplyDelete